Genart by Aleph, Pinterest ile yaptığı iş birliğiyle platformun Türkiye’deki satış temsilcisi oldu

21.08.2024
13
Okuma Süresi: 3 dakika
A+
A-

Söz konusu iş birliği, Pinterest’in Orta ve Doğu Avrupa’nın yanı sıra; Latin Amerika, Asya, Afrika ve Orta Doğu’daki kilit pazarlarda da satış varlığını genişletecek paydaşlığın bir modülü oldu.

Genart by Aleph, Pinterest ile yaptığı iş birliğiyle platformun Türkiye’deki satış temsilcisi oldu
Reklam

Aleph, Pinterest’in dijital reklamcılık tahlillerini Türkiye, Latin Amerika, Asya, Afrika ve Orta Doğu’daki 11 yeni pazara yayacak satış iştirakini duyurdu. Aleph ayrıyeten Orta ve Doğu Avrupa’daki ülkelerde de Pinterest’in satış ortağı olarak hizmet verecek.

Dünya genelinde yarım milyardan fazla aylık etkin kullanıcıya sahip* önde gelen görsel arama ve keşif platformu Pinterest, markaların alışveriş yapmak isteyen müşterilere ulaşmaya çalıştıkları en tanınan destinasyonlardan biri haline geldi.

Pinterest Global SMB Satış Lider Yardımcısı Matt Hogle, “Aleph ile olan iş birliğimiz aracılığıyla Pinterest’in reklamcılık faaliyetlerini 11 yeni pazarda sunacağımız için heyecanlıyız. Bu pazarlardaki markalar, yeni fikirler keşfetme tutkusu ve bu fikirleri hayata geçirmek için alışveriş yapma isteğiyle platforma gelen milyonlarca Pinterest kullanıcısına birinci sefer ulaşabilecek.” dedi.

Reklam

Aleph, Pinterest ile birinci sefer 2023 yılında, muhakkak ülkelerde, markaların platformdaki yurt dışı reklam kampanyalarını desteklemek için iş birliği yaptı. Genişletilmiş yeni iş birliği kapsamında ise Aleph, ve Pinterest Türkiye, Latin Amerika, Asya, Orta Doğu ve Afrika’daki 11 yeni pazara ulaşacak.

Aleph Ortağı ve COO’su Ignacio Vidaguren, “Pinterest ile iş birliğimizi genişleterek reklamverenler ile ilham arayan ve alışveriş yapan müşterilerin temas kurmalarına yardımcı olacağımız için memnunuz. Pinterest’te reklam verme imkanı, kelam konusu pazarlarda markalar ve perakendeciler için yeni müşterilere ulaşmak ismine büyük bir fırsat yaratacak.” dedi.

Genart by Aleph’in Kurucu Ortağı Burak Yılmaz ise “Türkiye’de Pinterest’i temsil etmekten ve Pinterest reklamlarının gücünü müşterilere ve markalara sunmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Tüketicilere gördüğü eseri kaydedip daha sonra satın alma imkanı sunduğundan ötürü Pinterest, eser yahut içerik satan işletmeler için kusursuz bir araç. O denli ki, kullanıcıların %93’ü satın alma süreçlerini Pinterest’te planlıyor ve %87’si platformda gördükleri bir şeyden sonra satın alma süreci gerçekleştiriyor.” dedi.

Reklam

*Pinterest İç Bilgi, Global analiz, 2024 ikinci çeyreği

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.

web tasarım şaşmaz renault yedek parça ingilizce kurs road safety balkan turu kontrol cihazları su jeti peluş mont iç mimar endoskopi fiyat utts dağıtım transformatörü e-imza yenileme orient saat R9 Yedek Parça engelli bakım hizmetleri süt krema makinesi medical plastic producer Hyundai yedek parça block making equipments almanca kursu